Friday, February 13, 2009

GENG...


Malam td nomi ajak kami2 nengok wayang...bile tnye citer ape, GENG katanya...so, ape lg, on je lah...nengok lak reramai, mmg best ahh...mmg lam kepala ni, duk niat nk gelak je nnti (niat kt kpala ke hati ek?hehe)...ye lah, zafir (yg dh tgk GENG ni sblm kami dan tanpa mengajak kami :p) kate, citer ni klakar...dia pn asik gelak je dr awl smpai akhir citer..xsabar rasenye..hehe...

Antara peserta pada mlm td ialah:




Ajax, Azad, Diyana, Muizz dan Muizzuddin, Nomiey, Noni dan Kiera, Syed, Piau..

Citer tu mmg sgt3 best..animasi mantap..sound tiptop..penuh ngan aksi mdebarkan dan menggelikan hati...seyes kartun tu mcm real!!!kiranya xrugi la nengok...ramai2 lak tu...mmg niat aku terlaksanalah...asik gelak je...xtahu la apa prasaan piau kt sblh kiri aku, akak kt dpn aku, muiz zack kt blkg aku n dinding kt sblh kanan aku ni bila aku asik gelak kuat2...hehehe...tp rsnye gelak kuat aku ni yg dh ditapis dh...yg dh di kontrol...mklumlahhh di tempat awam...ngeh3..
So, yg lain2, ape tunggu lg...silah ke panggung beramai-ramai, beli tiket, pastikan tajuk wayang tu GENG..Pengembaraan Bermula...dannn enjoyyyy....:p


k la...daa~~

1 comment: