Thursday, February 26, 2009

umi dan bunga2an nan cantik...


herry, atirah, mimi, umi....(abah-jurukamera)

Hmmm...alkisahnya, mlm smlm adik aku kt New Delhi de BUZZ aku...ingtkan rindu kt aku ke, nk borak2 ngn aku ke...tp rupa2nya nk send gmbar2 dirg kt sana (saje nk bg aku jeles...huhuhu)...bile dpt je gmbar2 tu...waaaaaaaaaaaaaaaa....nk g new delhi!!...nk g sane gak!!...hukhukhuk...umi siap call aku lg, gtau bru pas tngkap gmbar ngn bunga2...huhuhu...mentang2 diorg tahu aku giler bunga, saje je ek...waaaaaaaaaa... hehehe...yeke aku giler bunga??ek??cam x pcaya je...tp itu laaa...bile tgk bunge2 yg byk d kebun, terus aku jd bkn mcm aku dah...excited smacam je (bak kate umi abah aku)...ngeh3...

Atirah...(adik)

Umi berlatarbelakangkan bunga2an d Malaysia Hi-Comm ND.
Kat bwh ni antara bunga2an yang terlibat dalam photoshoot ni...tp umi aku sdri pn xtahu nama atau tajuk bunga2 ni, apatah lagi aku...hehe...yg aku tahu, bunga kertas ngn bunga raya jer...ngeh3...
huhuhuhu...tetibe rs nk g ND gak...hohoho...
sekian, daa~~

No comments:

Post a Comment