Thursday, February 12, 2009

Indahnya Alam...


Waaaaahhhh...tajuknya...hehehe...

Suatu ketika dahulu...aku de g bcuti d India..da agak lama la...dlm bln 5 cmtu... tp bru skrg aku nk kongsi ek..hehe..sbb br skrg munculnya blogku ini..ngeh3..ape yg sgt bbeza n aku suka tgk selain dr budaya mereka ialah...keindahan alam semulajadi d negara tu...mmg la kalo d lihat dr mata kasar, negara india ni agak kotor,berdebu,bising...tp d sesetengah tmpat, masyaAllah...cantik sgt2..mmg xde lah kt negara kita ni...tu baru India...blm lagi kaki aku ni jejak ke negara2 lain...ngeh3

gmbar2 ni antara yg smpat aku snap ketika aku d negeri Shimla,India...


ni pmandangan senja dr tingkap bilik hotel tmpat kami menginap...sejuk sgt2 time tu...



ni lak lereng bukit otw kami nk ke kebun epal...ni adalah motel2 murah yg dibina d lereng bukit..:p


barisan pokok2 epal dlm kabus yg sgt sejuk,yg buahnya masih sebesar ibu jari kaki...alaaa...xsempat nk petik...huhuhuhu






susunan bangunan di lereng bukit yg curam...




Dua gmbar d bwh ni lak aku snap di sekitar kawasan perumahan famili aku d New Delhi, India...:)



daa~~

No comments:

Post a Comment